Posłuchaj podcastu: Oto sytuacja typowa dla wielu organizacji: decydenci postanawiają wdrożyć jakieś działanie albo wprowadzić nowe wartości i ogłaszają, że od teraz mamy nowe wartości albo jakiemuś działaniu poświęcamy szczególną uwagę. I na ogłoszeniu się kończy, bo ludzie ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Organizacja zatrudnia nowego specjalistę ds. komunikacji, który ma za zadanie przygotować od zera komunikację w firmie. Dostaje wytyczne, narzędzia, wiedzę i doświadczenie, ale często spotyka się z oporem ze strony organizacji, a często nawet zarządu, który ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu:Pierwsza prezentacja u potencjalnego klienta może okazać się kluczowa przy zdobywaniu nowych zleceń czy kontraktów - powszechnie wiadomo, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Problem w tym, że czasem chcemy za bardzo i prezentacja się nie udaje. Chcesz ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Co dzieje się w sytuacji, w której wizja nowego produktu, nad którym pracuje dział badań i analiz rozmija się z wizją, jaką mają menedżerowie? Pojawia się demotywacja. Dlatego dziś przeczytasz o tym, jak jej uniknąć i ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Nasza organizacja współpracuje z partnerami biznesowymi, wszystko układa się dobrze, aż wprowadzamy nowy system informatyczny czy nowe procedury. Zaczynamy pilotaż i nie idzie tak, jakbyśmy tego oczekiwali. Dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić? Kluczowe ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Czy zdarzyło Ci się przerobić kiedyś starą prezentację, żeby omówić nowy temat, ale podobny to tego omawianego już kiedyś? Być może zrobiłeś to z braku czasu albo po prostu wydawało się to dobrym pomysłem. Tylko, że ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Jest wiele branż, w których zasady działania organizacji są ściśle określone prawem i kiedy zostają wprowadzone odgórne zmiany, trzeba się im podporządkować. Dlatego dzisiaj kilka słów o tym, jak sprawnie i bezboleśnie je przeprowadzić, żeby przy ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Wprowadzanie zmian w organizacji to temat rzeka, podobnie jak komunikowanie zmian. Zdarzają się jednak sytuacje, w których szefostwo decyduje na wdrożenie zmiany nagle, bez odpowiedniego przekazania informacji o niej. Dlaczego tak się dzieje i jak przekonać ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Dzisiaj zajmiemy się pewnym twardym orzechem do zgryzienia, a mianowicie przyjrzymy się sytuacji, w której do wykonania projektu niezbędna jest komunikacja między działami, a jeden z kierowników zabrania swojemu zespołowi kontaktować się bezpośrednio z resztą organizacji ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Pewnie większość ludzi miała w życiu taką sytuację: wpadamy na świetny pomysł. Opowiadamy o nim szczegółowo klientowi, szefowi, zarządowi czy choćby kolegom z działu, punktujemy wszystkie zalety… a nikt go nie kupuje. Dlatego dzisiaj opowiem o ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: W firmach technologicznych dział sprzedaży często prosi ekspertów o wsparcie podczas rozmów z klientem. W końcu, kto lepiej opowie o produkcie niż jego twórcy, prawda? No właśnie… nieprawda.Problem w komunikacji na linii handlowiec - ekspertJedną z ...

Czytaj dalej

Posłuchaj odcinka podcastu:Czy sukces może okazać się porażką? Niestety tak, w sytuacji, kiedy obieca się za dużo i sukces jest mniejszy niż oczekiwano. Dzisiaj opowiem o sytuacji, w której za dużo obiecujemy klientowi wewnętrznemu i sukces projektu czy ...

Czytaj dalej

Posłuchaj odcinka podcastu:W swojej zawodowej praktyce dość często mam do czynienia z konfliktami na linii presales - sales oraz presales - obszary wdrożeniowo-wykonawcze. Podczas wdrażania projektu okazuje się, że projekt sprzedażowy miał braki i zaczyna się konflikt oraz ...

Czytaj dalej

Posłuchaj podcastu: Wyobraź sobie dyrektora technicznego, który chce przekonać zarząd do zakupu nowej maszyny. Dokładnie więc opisuje wszelkie zalety maszyny, przygotowuje efektowną prezentację i… zarząd mu odmawia. Co powinien zrobić, żeby osiągnąć swój cel? O tym przeczytasz dzisiaj.Perspektywa ...

Czytaj dalej