REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU warsztat.sensemaking.pl

1. INFORMAJCE OGÓLNE,
DEFINICJE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego
    www.warsztat.sensemaking.pl prowadzonego przez Marcina Józefowicz
    prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SENSE-MAKING Marcin
    Józefowicz, NIP: 522-223-07-08, REGON: 361573680, e-mail: biuro@sensemaking.pl
    oraz korzystania z dostępnych w nim produktów.
  2. Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
    1. Klient – osoba
      fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna
      lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca
      Zamówienia i dokonująca zakupu Produktów w Serwisie;
    2. Produkt – produkty
      fizyczne (materialne), produkty elektroniczne (treści cyfrowe) dostępne w
      Sklepie;
    3. Regulamin – niniejszy
      regulamin, dostępny pod adresem https://warsztat.sensemaking.pl/regulamin/
    4. Serwis – serwis
      internetowy dostępny pod adresem www.warsztat.sensemaking.pl, za
      pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia na zakup Produktów oraz z wykorzystaniem
      którego otrzymuje dostęp do Produktów;
    5. Umowa – umowa
      sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Właścicielem a Klientem z
      wykorzystaniem serwisu internetowego Serwisu;
    6. Właściciel SENSE-MAKING Marcin Józefowicz, NIP: 522-223-07-08,
      REGON: 36157368
      0, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Serwisu;
    7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy, stanowiące
      ofertę zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość
      Produktu.
  3. Materiały użyte do prezentacji produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne
    są częścią Serwisu, stanowią własność jego Właściciela i chronione są
    prawami autorskimi. Zabrania się ich używania w celach handlowych lub
    prezentacji w jakichkolwiek mediach bez zgody Właściciela.
  4. Ceny znajdujące się przy Produktach wyrażone są w polskich złotych i
    podane są w wartościach brutto wraz z podatkiem VAT.

2. KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Serwisu należy
    dokonać wyboru Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne na
    podstawie wyświetlanych Klientowi komunikatów i informacji zawartych na stronie
    internetowej Serwisu.
  2. Klient w celu zakupu Produktów zbiera je do tzw. koszyka. Koszyk to element Serwisu, gdzie
    Klient przenosi Produkty, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili
    może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także od
    razu przejść do procesu złożenia Zamówienia.
  3. W toku procesu Zamawiania Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie
    jak: dane do faktury, adres e-mail do wysyłki Produktu, sposób płatności i
    inne.
  4. Klient w toku procesu Zamówienia musi dokonać rejestracji. Rejestracja
    jest niezbędna do późniejszego korzystania z Produktów dostępnych
    bezpośrednio w Serwisie.
  5. Rejestracja Klienta w Serwisie umożliwia
    zapamiętanie w bazie danych Serwisu danych osobowych Klienta oraz historii
    jego Zamówień, a także umożliwia dostęp do Produktów elektronicznych.
  6. Podczas rejestracji Klient otrzymuje generowane
    automatycznie losowe hasło. Proces
    rejestracji oraz składania Zamówień jest szyfrowany odpowiednim
    protokołem.
  7. Klient jest odpowiedzialny za
    nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie
    ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia na Produkty przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną
    poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem serwisu internetowego Serwisu
    bądź poprzez wiadomość e-mail.
  2. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe
    wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym
    formularzem może nie zostać zrealizowane.
  3. Wypełniając formularz Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych
    osobowych, adresu e-mail, imienia,  danych
    do faktury VAT, adresu zamieszkania oraz adresu e-mail do wysyłki Produktu.
  4. Podany adres e-mail może zostać wykorzystany jedynie do kontaktu w
    procesie realizacji zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w
    innych celach (np. newsletter).
  5. Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:
    1. głównych cechach Produktu,
    2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za Produkt wraz
      z podatkami, a także o ewentualnych opłatach za dostarczenie Produktu oraz
      o innych kosztach,
    3. możliwości odstąpienia od Umowy.
  6. Klient wyraża wolę zawarcia Umowy poprzez naciśnięcie przycisku
    „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego.
  7. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy, lecz
    stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
  8. Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji
    przez Właściciela, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail
    potwierdzającą dokonanie zakupu.
  9. Realizacja Umowy rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na
    rachunku bankowym Właściciela bądź przez innego operatora płatności.
  10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona może być
    ograniczona liczba Produktów. Realizacja zamówień następuje według
    kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Produkty.

4. CENY, PŁATNOŚCI I
DOSTAWA

  1. Wszystkie ceny Produktów podawane są w polskich złotych i zawierają
    podatek VAT. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili
    złożenia przez Klienta zamówienia. Właściciel zastrzega sobie prawo do
    zmiany cen Produktów znajdujących się w Serwisie, wprowadzania nowych
    Produktów do Serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na
    stronach Serwisu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza
    Serwisem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów w
    zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji
    promocyjnych. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili
    złożenia Zamówienia.
  2. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód
    zakupu: faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną. Na żądanie Klienta
    dowód zakupu zostanie doręczony w wersji papierowej.
  3. Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty w następujący
    sposób:
    1. kartą płatniczą lub przelewem poprzez elektroniczny system
      płatności,

  1. zwykłym przelewem na podstawie
    faktury VAT z terminem płatności 14 dni w przypadku zamówień składanych
    poprzez e-mail.
  2. Płatności są obsługiwane przez Przelewy 24 ; spółkę PayPro S.A. z
    siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kanclerskiej 15, kod pocztowy: 60-327 Poznań,
    KRS: 0000347935 .
  3. Zamówienia na Produkty elektroniczne realizowane są po otrzymaniu
    płatności poprzez wysyłkę Produktu lub instrukcji skorzystania z Produktu
    w wiadomości e‑mail. Wysyłka Produktu następuje niezwłocznie po
    otrzymaniu płatności, do 24 godzin od chwili otrzymania płatności.
  4. Klient, który zamówił Produkt elektroniczny otrzymuje dostęp do
    produktu na okres 30 dni od momentu udostępnienia chyba, że oddzielne
    ustalenia z Klientem stanowią inaczej.
  5. Dostawa Produktów cyfrowych jest darmowa.
  6. Dostawa Produktów fizycznych następuje w sposób wybrany przez Klienta
    w toku składania Zamówienia. Koszt dostarczenia przesyłki podawany jest
    Klientowi po dokonaniu wyboru Produktów oraz po dokonaniu wyboru sposobu
    zapłaty.
  7. Wysyłka Produktów fizycznych następuje niezwłocznie po otrzymaniu
    płatności, nie później niż w terminie do 10 dni roboczych po otrzymaniu
    płatności. Do czasu dostawy Produktów fizycznych należy doliczyć czas
    realizacji dostawy przez podmiot świadczący usługi dostawy. Czas dostawy,
    jej koszt oraz podmiot świadczący usługi dostawy zostanie podany w toku
    składania Zamówienia.
  8. Dostawa Produktów fizycznych odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

5. PRAWO ODSTĄPIENIA
OD UMOWY

  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
    może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy z Produktu lub usługi
    kupionych w Serwisie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty jego
    otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o
    odstąpieniu na adres siedziby Serwisu lub na adres e-mail podany w
    Regulaminie.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowa jest
    uważana za niezawartą.
  3. Właściciel gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
    wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Właściciela nie
    później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
    umowy za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba
    że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot należności nie jest
    związany z dodatkowymi kosztami.

6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
ZA WADY

  1. Właściciel ma obowiązek dostarczenia Produktu wolnego od wad.
  2. Jeżeli otrzymany Produkt jest w jakikolwiek sposób wadliwy, Klient
    może skorzystać z tytułu rękojmi za wady wobec Właściciela na warunkach
    określonych w Kodeksie cywilnym.
  3. W przypadku ujawnienia się wady Produktu Klientowi przysługuje prawo
    do złożenia reklamacji. Uprawnienie przysługuje w ciągu dwóch lat od daty
    doręczenia Produktu.
  4. W celu skorzystania z rękojmi należy złożyć reklamację określającą
    charakter wady oraz zawierającą określone żądanie.
  5. Właściciel ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Klienta
    reklamowanego produktu wraz z pismem reklamacyjnym.
  6. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany w taki sam sposób, w
    jaki przesłał reklamację.
  7. W przypadku uznania reklamacji wada Produktu zostanie usunięta lub
    Klient otrzyma nowy Produkt. Jeżeli nie będzie to możliwe (na przykład z
    powodu wyczerpania limitu miejsc), Właściciel Serwisu zwróci równowartość
    ceny Produktu lub obniży cenę.

7. WYMAGANIA
TECHNICZNE, FUNKCJONALNOŚĆ I INTEROPERACYJNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH, ŚWIADCZENIE
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Właściciel świadczy na  rzecz  Klienta usługę drogą
    elektroniczną polegającą na umożliwieniu zawarcia umowy o dostarczenie
    Produktów elektronicznych oraz fizycznych oraz korzystania z niektórych
    Produktów elektronicznych.
  2. Do zawarcia Umowy  konieczne jest
    posiadanie konta w Serwisie.
  3. Świadczenie usługi dostępu do funkcjonalności Serwisu następuje
    nieodpłatnie. Nabycie Produktów dostępnych w Serwisie następuje odpłatnie.
  4. Do złożenia zamówienia i skorzystania z funkcjonalności Serwisu, a
    także do skorzystania z Produktów elektronicznych, konieczne jest:
    1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
      (do dokonywania zakupów w Serwisie),
    2. przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące
      aktualizacje z włączoną obsługą języka JavaScript,
    3. włączona obsługa cookies w przeglądarce,
    4. dostęp do Internetu,
    5. zainstalowanie aplikacji umożliwiających
      odczytywanie plików PDF,
    6. możliwość odtwarzania materiałów wideo (do
      korzystania z niektórych Produktów elektronicznych).
  5. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania Serwisu, wysyłając
    wiadomość e‑mail pod adres biuro@sensemaking.pl lub listownie na adres Właściciela.
  6. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 14 dni od jej
    otrzymania na adres wskazany w reklamacji.

8. DANE OSOBOWE I
PLIKI COOKIES

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania
    plików cookies opisane są w Polityce
    prywatności
    https://warsztat.sensemaking.pl/polityka-prywatnosci/

9. PRAWA AUTORSKIE

  1. Właściciel wskazuje, że wszelkie Produkty dostępne w Serwisie
    chronione są prawem autorskim.
  2. Zabronione jest kopiowanie Produktów i utrwalanie ich w jakiejkolwiek
    innej formie, dalsze rozpowszechnianie oraz publiczne udostępnianie treści
    dostępnych w Serwisie, z wyłączeniem dokonywania powyższego w ramach dozwolonego
    prawem tzw. prawa cytatu.
  3. Wszelkie dalsze rozpowszechnianie treści Produktów bez zgody ich
    twórcy stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować
    odpowiedzialnością cywilną i karną.
  4. Właściciel nie
    ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zdobytej wiedzy dostępnej w
    Produktach oraz nie udziela on jakichkolwiek gwarancji co do skutku
    ekonomicznego wykorzystania przez Klienta informacji uzyskanych w toku skorzystania
    z nich.

10. POSTANOWIENIA
KOŃCOWE

  1. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień
    niniejszego regulaminu nie ogranicza uprawnień konsumenta, jakie
    przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia
    postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy
    obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w
    szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Właścicielem a
    Klientem, który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie
    z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego,
    przy czym Właściciel dopuszcza drogę postępowania mediacyjnego. Konsument
    uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora
    Inspekcji Handlowej, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
    rozstrzygnięcia sporu między Klientem będącym konsumentem a Właścicielem,
    korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
    konsumentów.
  3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest
    pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i
    przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
    dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy
    sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  4. Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Właścicielem a
    Klientem, który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze
    względu na siedzibę Serwisu.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.12.2021 roku.
  6. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany
    Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Serwis. Zamówienia
    złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są
    realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia
    zamówienia.

Copyright © 2020 Sense-Making Marcin Józefowicz 

Polityka prywatności i plików cookiesRegulamin - Kontakt